şişman insanlar neşeli olur. saçı düz olanlar perma yaptırır, kıvırcık olanlar fön çektirir. kendine güveni olmayanlar küstah oldukları kadar çirkinlerdir de. sınavdan birkaç saat önce toplaşıp ne kadar "çalışmadıklarını" anlatan öğrenciler çalıştıklarını söyleyenlerden çok daha yüksek puanlar alırlar. tüm yakışıklılar gey ya da tüm geyler yakışıklı, üstelik geyler neşeli. bu bağlamda şişmanlar da gey mi?
bu kafada olmak her sarhoşun harcı değil, üstelik her güzel kafa herkese de yakışmaz. ne içtiysem aynısından ben de istiyorum, bu sefer iki kadeh içmiş oluyorum. gece içtiğim ballı muzlu süt müdür beni bu derece hareketlendiren? gdo lu muzlar genleriyle oynanırken LeSeDe ye mi maruz kaldılar ki? yoksa elesdii nin ismini bile telaffuz etmek beni altüst etmesine yetti mi?
mutluluk sarhoşluğunu bilirdim de durup dururken bu sarhoşluk niye? durmaktan sarhoş olunur mu? gerçi durmak bizim işimiz ve biz daha iyisini durana kadar en iyisi de bu...ama yine de, tekrar sormak zorundayım mutlu değilken , alınabilecek tek alkolün bayram dolayısı ile yüze ve bileklere sürülen kolonya olması muhtemelken, bu sarhoşluk niye? bomboşluktan sarhoş olmanın bile mümkün olacağını bilmezdim hele bir de aşırı doz durmak ise bambaşka...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder