18 Mayıs 2008 Pazar

kişilik bölünmesi

"Neden böyle" diye sormaya başladıysanız, suç muhakkak ikinizden birindedir.Ağız birliği yaptığınıza göre belki de ikinizdedir.Biriniz bilmiyorsa sebebi, diğeri mutlaka biliyordur.Bu şekilde bölündünüz zaten, aksi bünyeye ters.
Hanginiz biliyorsa sebebi diğerine neden anlatmıyor?Suç büyük olmalı. Yoksa neden sinesiniz?Biriniz çok aptal, duygularıyla hareket ediyor, düşmeye doyamıyor.Diğeri mantığıyla aptal olanı doğrulturken dürüst olma aptallığına yeniliyor.Her ikiniz de aptalsınız nihayetinde, orası kesin.Uzun süre böyle yaşadınız, değişikliğin sırası gelmedi mi?Ya bölündükçe bölünün, böylece suçu diğerine atabilirsiniz, bürokrasi de bu değil midir zaten?Ya da "merkez sol"da birleşin...de...pek inandırıcı olmayabilir bu...Miting yapın, seçim yapın, ama mutlaka bir şey yapın...Meseleler kenara istiflenmiş, yıkılmadan daha ne kadar orada kalabilirler bilmiyorum.Boş oturmayın bir şey yapın...

Hiç yorum yok: